1 week voor vertrek

15 augustus 2016 - Katwijk aan Zee, Nederland

Hallo allemaal,

Hierbij mijn eerste nieuwe blog! Zoals jullie allemaal weten vertrek ik naar Parijs om minimaal een jaar als Au Pair te gaan werken en wonen. Na vorig jaar bijna 5 maanden in Parijs te hebben gewoond wilde ik heel graag weer terug en nu, over precies een week, zal dit gebeuren.

22 augustus 6.55 vertrekt mijn bus van Den Haag centraal naar Parijs. Ik kom bij een heel leuk Amerikaans-Frans gezin terecht met twee jongens van 4 en 1 jaar. Ik heb heel veel zin om bij hun te gaan wonen en werken. Daarnaast ga ik ook weer fiets tours geven bij het bedrijf waar ik vorig jaar stage liep.

Ik heb heel veel zin weer te vertrekken en weer te wonen in deze prachtige stad!

Op deze blog ga ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen. Als je mij wilt volgen schrijf je dan in via de mailinglijst dan krijg je een mailtje als ik een nieuwe blog plaats.

Dit was het voor deze keer, de volgende zal vanuit Parijs zijn!