Familiebezoek

23 oktober 2016 - Parijs, Frankrijk

Hallo allemaal!

Hier vanuit een nu regenachtig Parijs een update van mij. De laatste was eind september en nu zijn we al weer bijna een maand verder! Wat betekend dat ik hier alweer 2 maanden zit! Time flies when you are having fun!

En plezier heb ik zeker! De afgelopen weken heb ik het Petit palais bezocht, ben naar de biosscoop geweest. Ben heeeeerlijk wezen shoppen (primark, action hema!) en heb veel gefietst en gedaan met de kinderen. Ik ben met Alexandre naar de Notre Dame geweest, hebben in het park daarnaast gelopen en gezwaaid naar alle mensen die in de boot voorbij kwamen (en er werd veel terug gezwaaid). Het park is klein maar prachtig! Mooie bloemen en een mooi zicht op de Notre Dame.

Helaas zijn beide jongens ziek geweest en is Alexandre gelukkig net weer beter nu hij vakantie heeft. Zijn opa en oma zijn uit Amerika gekomen en zorgen deze hele week voor hem wat dus betekend dat ik een week vakantie heb! Heeeerlijk! Leuke dingen doen en fietsen.

En dan vorige week zondag kwamen mama, Eileen en Leona mij opzoeken! Gezellig naar Disney geweest en tijd doorgebracht met hun. Was heel erg fijn om ze weer even te zien. Natuurlijk even moeilijk toen ze weggingen (of eigenlijk, ik wegging uit Disney) maar over 2 maanden ga ik lekker een weekje naar Nederland om kerst te vieren dus dan zie ik iedereen weer. Ze hadden allemaal lekker Nederlandse dingen meegenomen die ik hier niet kan krijgen, de chocokruidnoten waren dan ook zeker een hele fijne traktatie :).

Aankomende week al wat musea op de planning staan en gezelligheid met de groep meiden die ik hier heb ontmoet, misschien nog naar de bioscoop, dus een drukke week voor de boeg. Maar natuurlijk ook lekker uitrusten.

Nou dit was het weer voor nu, ik heb ook wat foto's bijgevoegd van de afgelopen week.

Tot snel! Kus en knuffels

1. Hannah:
    23 oktober 2016
    Wauw maureeen, stoere chick! Trots op je en mooi verhaal chicka!
  2. Moos:
    23 oktober 2016
    Was zeker super gezellig en het gaat steeds beter voordat je het weet zijn we weer 2 mnd verder
  3. Oma en Opa Schippers:
    23 oktober 2016
    Het is weer gewweldig lieve Maureen,bedankt voor het verslag,ik druk het gelijk af voor Oma en nu maar weer voor het volgende verslag KNUFFEL van ons uit Waalre
  4. Maureen schippers:
    23 oktober 2016
    Dankjewel Hans! ook trost op jouw!

Inderdaad mams! Komt helemaal goed :)

Dikke kus terug opa!