Weekendje Thuis

15 november 2016 - Parijs, Frankrijk

Hallo allemaal!

Zoals een aantal van jullie wel weten ben ik het afgelopen weekend thuis geweest. Ik had weer een lang weekend vrij, geen tours en dacht ag waarom ook niet ik ga lekker een weekendje naar Nederland.

Op donderdag avond laat de nachtbus gepakt en vrijdagochtend om 7 uur aangekomen thuis waar mama en 3 hele drukke vrolijke honden mij al op zaten te wachten. (kopstoot van chuck, en vele kusjes van milo en bo) Die dag lekker rustig aan gedaan, wat boodschapjes, met leona naar het dorp geweest en savonds met anouck en leona gegeten. Erg gezellig. Eileen moest werken en die heb ik weggebracht en even gedag gezegd. Was erg leuk iedereen weer te zien.

Zaterdag met mama naar noordwijk en met vriendinnetje Naomi afgesproken heerlijk even door het dorp gewandeld en lekker koffie gedronken en bijgekletst. 'S avonds een dienstje gedraaide (ja letterlijk rondjes gedraaid) bij oude werk. Was alsof ik nooit ben weggeweest, erg leuk.

Zondag heerlijk even naar noordwijk geweest met papa en daarna lekker niks gedaan. Bezoek gehad uit Friesland, ook erg leuk om weer even te zien :) en 's avonds was het alweer tijd om terug te gaan naar Parijs.

Weekend is voorbijgevlogen, maar was zeker erg leuk en erg fijn weer even terug te zijn. (en het is al bijna weer kerst, en dat vier ik lekker in NL )

Deze week weer werken in het gezin en van het weekend weer tours geven. Maar vrijdag avond alweer een leuk avondje gepland om naar de bioscoop te gaan. Verder wil ik de kerstmarkt op de Champs Elysee gaan bekijken en wie weet wat nog meer.

Tot snel! Kus en Knuffel