Bijna een week thuis

24 december 2016 - Katwijk aan Zee, Nederland

Hallo allemaal!

Nou ik ben al bijna weer een week thuis in Nederland. In mijn vorige blog had ik gezet dat ik aan het solliciteren was en dat ik auditie had bij Disney. Helaas is mijn auditie niet door gegaan. Ik was namelijk op weg naar de metro, met de fiets, om naar de auditie te gaan en toen ben ik helaas gevallen en mijn voet geblesseerd. Ik ben wel naar de auditie-plek gegaan maar helaas daar aangekomen deed mijn voet erg veel zeer en kon ik niet dansen en dus geen auditie doen... Ik ben strompelend naar huis gegaan en daarna op de bank gaan zitten. De dag daarna ben ik naar de dokter geweest. Die zei dat het gebroken was, en ik foto's moest laten maken. Gelukkig was het niet gebroken maar ik moet wel medicijnen innemen en met een brace omlopen. En veel rust houden. Die avond is een vriendinnetje gekomen en hebben we samen gegeten en heerlijk filmpje gekeken. De dag daarna kwam een ander vriendinnetje mij helpen. Gelukkig kon ik al sneller er wel op staan en heel voorzichtig lopen. Wel met krukken.

Daarna heb ik dan ook met de familie besloten dat het beter was als ik wat eerder naar huis ging. En aangezien vriendinnetje het weekend kwam met een auto, ben ik vorige week zondag naar Disney vertrokken om daar nog even een afsluiter te hebben en daarna op de maandag naar Nederland te rijden.

Ik heb ook besloten om niet meer terug te gaan naar Parijs. Ik ga opzoek naar een nieuw avontuur in Nederland. Ik wil graag verder in het Toerisme en ga dan ook vanaf januari hard op zoek naar een leuke baan daarin.

Parijs is en blijft speciaal voor mij en ik zal dan ook zeker weer terug gaan. Alleen deze keer op vakantie en op bezoek bij alle lieve mensen die ik heb leren kennen de afgelopen maanden.

Dit is dan ook voorlopig mijn laatste blog.

Dankjewel voor het volgen en tot ooit!

Kus en Knuffels